Båt, fisk och bad :D

2010-07-17, 21:55:00 / Kategori: Min vardag

En underbar båttur vi flög över vågorna säger bara HÄRLIGT. Åkte till några klippor och bada och grilla. en tjej som heter Vendela följde med :D skit söt och snäll tjej. vi badade i Havet det va skit kalt och stora vågor! och fiska gjorde vi oxå fick många napp men åt bara en av alla. dom va så små D: men gott va det. nu har vi precis  kommit hem från en resturage som heter Ångbåtsbryggan jag åt: Hustets klubb sandwichs med Fanta. som efterrätt åt jag kladdkaka med jordgubbar och grädde. det va jätte gott :D nu sitter jag bara och tar det lungt och lyssnar på musik. börjar bli trött. Fast blir nog inte sova på ett par timmar.
Blir väl att spela eller nått sen. har inte så mkt mer att berätta puss älskar er :D <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?