Hello sötnowsar :D

2010-07-22, 14:41:53 / Kategori: Min vardag

Det blev ingen båt idag. Det är regnit och bött. men vi åker imorgon istället. sen blir det att åka hem till den bäste Viktor som är grymt saknad. ska nog hem till hans pappa några dagar om det blir som planerat. Kolla på film sola och bada och äta godis :D Parfecto. Kommer bli mysmys :D
Men ska nog hem och hälsa på Älsklings katten först<3 
Nu ska jag vänta på att pappa ska komma och hämta mig. sen blir det att åka hem och lyssna lite på musik och ta det lungt kanske blir en film närmare kvällen. Blir en lungn dag. sova ganska tidigt. och gå upp ganska tidigt så jag hinner fixa mig lite :D kommer bli massa kul :D 
 puss:*


Once You Know What Love Is, You Newer Let It Go....!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?