Dom av 2 härligaste dagarna i mitt liv :D

2010-07-14, 17:57:23 / Kategori: Min vardag
Igår sov jag hos Angelica. Vi åt god mat och godis, spelade cubb och annat till kockan typ 3 sen gick vi och la oss för Angelica skulle upp klockan halv 9. Men hon försov sig tyvärr :(
idag klockan halv 12 kom pappa och hämta mig sen åkte vi tillbaka och hämta Olle och Anika. så åkte vi till landet där Anikas pappa har sommarstuga. Vi bada och lekte vid hans brygga och jag åkte gummibåt :D haha skit kul faktiskt. sen åkte jag och pappa, Olle och Anika motorbåt. såg naken bad och massa annat :D hah.
när vi kom tillbaka till bruggan gick vi upp och åt glass. sen badade vi lite till sen trog vi upp sen åkte vi till Angelica och hämta min mobil jag glömde där. nu ska jag hoppa in i dusch och sen sminka mig och fixa lite sen ska vi åkta till KIna och ätamat :D massa mys.<3
Puss:*



angelica

Va??? Åkte ni till Kina och åt mat?? Lång resa för mat.....hahahahaha



2010-07-18, 11:11:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?