Otur!

2010-05-19, 18:33:14 / Kategori: Min vardag
Idag gick jag upp typ 20 i 10. började 20 över. började med att katten slog ner en kruka så all jord och allt va utspritt över hela golvet. torkade upp det. och sen tar jag en macka sätter jag på datan och kollar busstider. 2 min eller va det va. sätter på mig skor byter skor byter igen fan jag har inga skor tänkte jag. bussen gick. X(
kollade efter strumpor. hittar några men har fortafande inga skor. blir arg skiver till mamma att jag inte orkar gå till skolan. känner mig fett tjurig :( sätter mig och pratar med Vanne. sen gick jag ut och sola. sen messar jag viktor och ber han komma hit. han kommer sen åker vi ner på stan träffa massa mäniskor(: Jossa, Linus, Elin och Linnea och många fler :)
trevligt trevligt (:
Puss på det :*






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?